Air Flow Diş Temizleme Tedavisi

Air flowAirflow Tedavisi ile Gülüşünüzü Tazeleyin, Aydınlatın ve Koruyun

• Diş eti hastalığı konusunda endişeleriniz mi var?
  • Daha parlak, daha sağlıklı bir gülümseme mi istiyorsunuz?
  • O temiz diş hissini seviyor musunuz?

İyi haber şu ki size yardımcı olabiliriz.

DTG Diş Kliniği'nde, Airflow profilaksisi adı verilen, oyunun kurallarını değiştiren rehberli bir biyofilm tedavisi sunuyoruz.

Bunun avantajı, bu yeni Airflow diş temizleme tedavisinin dişlerinizdeki lekeleri çıkararak size her zamankinden daha temiz hissettiren daha parlak ve daha sağlıklı bir gülümseme sunmasıdır.

Airflow tedavisi nedir?

Airflow terapisi, su, basınçlı hava ve ince toz parçacıklarının bir kombinasyonunu kullanarak dişlerinizdeki kalıcı lekeleri, plakları ve renk bozulmalarını gideren bir hijyen tedavisidir. Bu üç bileşen, ulaşılması zor alanlar da dahil olmak üzere dişlerinizdeki lekeleri ve diş eti çizgisinin üstünden ve altından biyofilmi nazikçe çıkaran yüksek güçlü bir jette birleştirilir. Diş plağı, ağız içindeki yüzeylerde büyüyen zararlı bakterilerden oluşan bir biyofilmdir.

Yenilikçi sprey teknolojisi tüm bu ulaşılması zor alanlara erişebilir Ağız sağlığınızı iyileştirmek ve daha parlak bir gülümsemeye kavuşmanıza yardımcı olmak için diş etinin üstünde ve altında gelişen zararlı biyofilmi etkili bir şekilde ortadan kaldırır. Hava akımı terapisi bunu acısız bir şekilde ortadan kaldırabilir ve 90 güne kadar zararlı hale gelmesini önleyebilir

Airflow cilalama ne tür lekeleri çıkarabilir?

Çıkarılabilen leke türleri kahve, çay, tütün ve kırmızı şarabın neden olduğu lekelerdir. Airflow sistemi ayrıca genetik olarak koyu dişlere yatkınlığın neden olduğu lekeleri de giderebilir, ayrıca ilaçların neden olabileceği lekeleri de giderebilir.

Airflow tedavisi kimler için uygundur?

Airflow tedavisi düzenli olarak tekrarlanabilir ve hem yetişkinler hem de çocuklar için uygundur. Doğal dişler, restorasyonlar, implantlar, aşırı hassas hastalar, ortodonti hastaları ve ulaşılması zor alanlara hassasiyetle ulaşabilme özelliği ile randevuları geri çağırmak için biyofilm, lekeler ve genç diş taşlarını gidermek için idealdir.

Bir Airflow seansı, bu alışkanlıkların geride bıraktığı tüm plak ve renk değişikliklerinden kurtulabilir.

Airflow tedavisi sadece diş hijyeninizi ve ağız sağlığınızı korumanın harika bir yolu değil, aynı zamanda diş eti (periodontal) hastalığını tedavi etmek ve yönetmek için günümüzde mevcut olan en iyi tedavidir. Ayrıca, düğünler, tatiller ve iş görüşmeleri gibi özel günler için hızlı bir düzeltme için de harikadır.

Airflow tedavisinin başlıca faydaları nelerdir?

Etkili Plak Temizleme: Hava akımı tedavisi, ağır plak birikimini hızlı ve etkili bir şekilde ortadan kaldırma gibi benzersiz bir avantaja sahiptir. Bu yöntem, geleneksel diş taşı temizliği ve cilalama işlemlerinden daha iyi performans gösterir.

Ağrısız: Çeşitli diş prosedürlerinden farklı olarak Airflow, ağrısız bir deneyimi garanti eder ve genellikle diş hekimi ziyaretleriyle ilişkili endişeyi azaltır.

Leke Çıkarma: Sadece plağın ötesinde, tedavi inatçı lekeleri çıkarmada ustadır ve dişlerin sadece sağlıklı değil aynı zamanda estetik olarak da hoş olmasını sağlar.

Derin Alanlara Ulaşır: Tedavi, periodontal ceplerin derinliklerine nüfuz ederek büyük diş komplikasyonlarına dönüşebilecek zararlı bakterileri ortadan kaldırma becerisine sahiptir.

Önleyici Bakım: Zararlı bakterileri etkili bir şekilde hedef alarak çürük, diş eti iltihabı ve periodontitis gibi yaygın diş rahatsızlıklarının önlenmesine yardımcı olur.

Daha Beyaz Dişler: Dişlerini beyazlatmak isteyenler Airflow tedavisini faydalı bulacaktır. Beyazlatma işlemini engelleyebilecek her türlü birikimi temizleyerek en iyi sonuçları sağlar.

Minimal Ağrı: Hasta konforuna odaklanılarak, prosedür minimal invaziv olacak şekilde tasarlanmıştır ve hastalar için deneyimi daha keyifli hale getirir.

Ayarlanabilir Su Sıcaklığı: Birçok kişinin hassas dişlere sahip olduğunun farkında olan tedavi, işlem sırasında rahatlık sağlamak için ayarlanabilir su sıcaklıkları sunar.

Çocuk Dostu: Müdahaleci olmayan yapısı, çocuklar için uygun ve etkili bir diş çözümü olmasını sağlayarak olumlu bir diş deneyimi yaşamalarını sağlar.

Anında Sonuçlar: Faydaları sadece uzun vadeli değildir. Hastalar tek bir seanstan hemen sonra belirgin şekilde daha parlak ve daha sağlıklı bir gülümsemeye tanık olabilirler.

Restorasyonlar için güvenlidir: Diş restorasyonu olanlar endişe duymadan tedavi olabilirler. Kaplamalar, kronlar, köprüler ve implantlar için tamamen güvenlidir.

Havanın Gücünü Kullanarak Diş Etlerini ve Dişleri Sağlıklı Tutmak

Air-Flow nedir?

Air-Flow, normal diş beyazlatma yöntemleriyle çıkarılması zor olan inatçı lekelerle mücadele eden profesyonel bir leke çıkarma sistemidir.

Benim için uygun mu?

Air-Flow tedavisi daha sağlıklı dişler, daha sağlıklı diş etleri ve daha parlak bir gülümseme isteyen herkes içindir. Hafif lekelenmelerden daha şiddetli lekelere kadar; Air-Flow diş parlaklığını önemli ölçüde artırarak size gözle görülür, ışıltılı, sağlıklı bir ağız sunar.

Nasıl çalışır?

Air-Flow, özel bir Eritritol tozu, hava ve nazik bir su akışı kullanarak; tütün, yiyecek ve içeceklerin neden olduğu yüzey lekelerini nazikçe ve acısız bir şekilde giderir. Farkı hemen görecek ve hissedeceksiniz.

Acıtıyor mu?

Hayır. Airflow ünitesi diş yüzeyine ince bir su ve toz spreyi yönlendirir. Ünite, hassasiyeti azaltmak için suyu önceden ısıtır. Genellikle diş temizliğini çok hassas bulan veya temizlikten önce uyuşturulmaya ihtiyaç duyan kişiler bile bu yöntemi kullanarak dişlerini rahatça temizletebilmektedir.

Airflow diş eti hastalığını tedavi etmek için kullanılabilir mi?

Bu, Airflow'un en önemli faydalarından biridir. Temizleme işlemi, dişlerin ve diş etlerinin etrafında bulunan ve "biyofilm" olarak bilinen yapışkan bakteri tabakasını ortadan kaldırır. Bu biyofilm, diş plağı bakteriler tarafından kolonize edildiğinde gelişir ve diş eti hastalığının ana nedenidir. Bu biyofilmin parçalanmasının diş eti hastalığının tedavisinde ve diş etleri ile dişlerin sağlıklı tutulmasında çok önemli bir unsur olduğu gösterilmiştir. Diş eti hastalığının bir sonucu olarak dişlerin etrafında derin ceplerin olduğu yerlerde, özel Perioflow başlığı diş eti çizgisinin altındaki garip alanları bile temizlemek için esneyebilir ve uyum sağlayabilir.

Diş implantlarım var. Yine de Airflow tedavisi yaptırabilir miyim?

Evet! Airflow ile kullanılan toz o kadar naziktir ki, normal diş taşı temizleyicilerinin aksine, çizilme veya sürtünme riski olmaksızın diş implantlarında güvenle kullanılabilir. İmplantları ve onları destekleyen diş etlerini temiz ve sağlıklı tutmanın harika bir yoludur