İmplant Tedavisi Nedir?

implant tedavisi 4İmplantoloji, diş implantlarının üst ve alt çene kemiğine yerleştirilmesiyle ilgilenen diş hekimliği dalıdır. İmplantolog, implantoloji alanında uzmanlaşmış ve kemiğe cerrahi olarak yapay kökler yerleştiren bir diş hekimidir.

Titanyum veya seramikten yapılmış implantlar çene kemiğine sıkıca yerleşir ve bu sayede gerçek bir dişin yüksek mekanik gereksinimlerini karşılar. İmplantlar üzerindeki diş protezinin şekli, rengi ve konumu, örneğin bir kron, hastalarımızın biyomekanik gereksinimlerine ve estetik isteklerine göre uyarlanır.

İmplant tedavisinin amacı, örneğin periodontitis, kazalar veya çürükler nedeniyle kaybedilen dişlerin yerini alarak tüm çiğneme fonksiyonunun uzun vadeli ve sağlıklı bir şekilde yeniden kazandırılmasıdır.

Dişler sadece yemek yemek için önemli olmadığından, hem işlevin hem de estetiğin restorasyonu burada önemli bir rol oynar. Dişler ve ağız boşluğu aynı zamanda konuşma, gülme, tat alma ve yüz hatlarının şekillendirilmesi için de önemlidir. Tek bir dişin kaybı bile görünümü ciddi şekilde bozabilir ve çiğneme sisteminde genel sağlığı etkileyebilecek işlevsel bozuklukları tetikleyebilir.

DTG Diş Kliniği olarak dişlerin işlevselliğini ve estetiğini geri kazandırarak hastalarımızın yaşam kalitesini uzun vadede iyileştirmeye büyük katkıda bulunuyoruz, çünkü iyi görünmek güven verir ve güzel bir gülümseme hayatın her alanında etkileyicidir.

İmplant tedavisinin uygulama alanları nelerdir?

implant tedavisi 2Diş implantları, sabit protezler ve hareketli protezler için modern diş hekimliğinde giderek daha önemli bir rol oynamaktadır. Stabil ve esnektirler ve ömür boyu dayanabilirler.

İmplantlar tek tek dişler arasındaki boşlukları kapatmak için kullanılabilir. Buradaki avantaj, örneğin bir köprüde olduğu gibi komşu dişlerin öğütülmesi gerekmediğinden, komşu dişlerin özünün korunmuş olmasıdır.

Çene kemiğinin implant vidasını yeterince sıkıca tutturmak için yeterli olmadığı durumlarda, kısa diş implantları ile çözümler vardır. Bu, implant yerleştirilmeden önce kemik büyütme ihtiyacını ortadan kaldırır.

Buna ek olarak, tamamen dişsiz çeneler yeni bir sabit diş sırası ile restore edilebilir. Bu, örneğin "bir günde sabit güzel dişler" konseptiyle başarılabilir.

Genellikle bir diş implantının çene kemiğinde iyileşmesi birkaç ay sürer. Ancak özel durumlarda, örneğin bir kaza nedeniyle bir diş kaybedilmişse ve boşluk hemen bir implant ve geçici diş kronu ile doldurulmuşsa, anında implantlar da yerleştirebiliriz.

İmplantların başarılı bir şekilde yerleştirilmesi ve iyileştirilmesi için uzman bir diş hekiminin deneyimli eli şarttır. DTG diş kliniğimizde yalnızca tanınmış üreticilerin yüksek kaliteli implantlarını kullanıyoruz ve en son teknolojiye sahibiz:

Bilgisayar destekli dijital 3D implant planlaması ile birlikte DVT kullanan 3D X-ray teşhisi, implantların tam olarak konumlandırılması için cerrahi alandaki tüm önemli anatomik parametreleri görselleştirmemizi sağlar ve bu tedaviden önce. En küçük ayrıntısına kadar planlanan prosedür, öngörülebilir sonuçlar veriyor, mümkün olan en yüksek güvenliği sunuyor ve operasyon süresini önemli ölçüde kısaltıyor.

İmplant tedavisi minimal invaziv cerrahi kullanılarak gerçekleştirilir. Hasta olarak sizin için bu, minimal kesiler ve en küçük yara yüzeyleri anlamına gelir. Bu nedenle operasyon naziktir ve daha az ağrı, hızlı yara iyileşmesi ve daha düşük enfeksiyon riski nedeniyle daha az komplikasyona neden olur.

İmplant Tedavisi Videoları
İmplant Tedavisi Yorumları

Ayşe F.

Implant Tedavisi

İmplant tedavisi yaptırmaya çekiniyordum. Açıkçası korkuyordum. Diş Hekimim Zeynep hanım, korkumu yenmemi sağladı. En ufak bir ağrı bile hissetmedim. Korkmayın arkadaşlar mutlaka implant yaptırın.

Ahmet Ç.

Implant Tedavisi 2

İmplant tedavisi, maliyetli gözükse de kazandırdıkları çok fazla. Hareketli diş protezi hiç rahat değil. Rahatça yemek yenemiyor. Gülerken bile dikkat ediyorsunuz. İmplantlarla kendimi buldum.

İmplant Galeri
Implant Tedavisi 9Y Implant Tedavisi 9E