Dio İmplant

DIO İmplant, 1988 yılında Güney Kore kökenli bir implant üreticisi olarak ortaya çıkmıştır. Firma, farklı apeks şekillerinde bulunan 16 ayrı kemik seviyesi ve doku seviyesine yönelik çeşitli implantlar sunmaktadır. Bu ürünler, dünya çapında 35'ten fazla ülkede dağıtılmaktadır.

Dio Navi

DIO Navi cerrahisi, en son dijital navigasyon implant cerrahisiyle birleştirilerek minimum invaziv cerrahi kesilerle ve azalmış ağrı seviyeleriyle optimal cerrahi planları oluşturan bir teknoloji sunmaktadır.

Bu, günümüzde en gelişmiş dijital navigasyonlu implant cerrahisidir. 3D bilgisayar simülasyon cerrahisi sayesinde, cerrahlar implant ameliyatını minimum kesilerle ve daha az ağrıyla gerçekleştirmek için optimize edilmiş cerrahi planlar oluşturabilirler. Sistem, implantı uygun ölçümlerle başarıyla tamamlayarak kemik dokusu ve sinir pozisyonunu hassas bir şekilde belirleyebilir. Bu, güvenli ve optimal ameliyat yolunu bulmada cerrahlara rehberlik eder.

Minimal kesi DIO Navi implant cerrahisi

DIO Navi implant cerrahisi, diğer implant ameliyatlarından farklı olarak diş etini açığa çıkan kemiğe yönlendirerek daha küçük delikler kullanır, bu da daha az şişlik ve kanama ile sonuçlanan en son teknoloji cerrahi yöntemidir.

Bu, minimal kesi ve az ağrı ile optimize edilmiş 3D bilgisayar simülasyon cerrahisini planlayan en yenilikçi dijital navigasyon implant cerrahisidir. Sistem, implantı uygun ölçülerle tamamlamak için kemik dokusunu ve sinir pozisyonunu hassas bir şekilde belirleyebilir, böylece güvenli ve optimal bir ameliyat yolu bulunabilir.

DIO Navi cerrahisi, diyabet, yüksek tansiyon veya sistemik hastalığı olan hastalara güvenli bir seçenek sunar. Ayrıca, diş kaybı yaşamış veya yaşlı bireylere de önerilir. Şeker hastaları ve genel cerrahi durumlarına göre, DIO Navi cerrahisinin daha hızlı iyileşme ve implantın çıkarılma riskini azaltma potansiyeli vardır, çünkü bu yöntem kemiği daha az etkiler ve iltihaplanma riskini minimize eder.

Dijital Full Arch

Digital Full Arch, tüm çenenin fonksiyonunu geri kazandırmak için kullanılan bir 4-6 implant serisidir. Bu yöntem, dijital teşhis ve tedavinin avantajlarından tam anlamıyla faydalanır. Estetik açıdan mükemmel sonuçlar elde etmek için doğru bir yöntem sunar. Minimal kesilerle gerçekleştirilen bu işlem, diş dolu ve yaşam dolu bir çene anlamına gelir, aynı zamanda minimal ağrı ile ilişkilidir. Hasta için daha hızlı iyileşme süresi ise bu yöntemin bir diğer avantajıdır.

1 Tam Protez Dişlerini tamamen kaybetmiş olan hastalar, diş eti durumunun implant yerleştirmeye uygun olmadığı durumlarda tam protez kullanabilirler.

Dişeti kemiğini koruyamayan, diş eti kemiğinin yavaşça eridiği ve kalıcı bir çözüm sunamayan bir tedavi yöntemidir.

2 İmplant Destekli Protez İki ila dört implant yerleştirilir ve ardından takma dişler, bir ataşman kullanılarak sabitlenir. Genel protezlere göre daha stabil bir seçenektir. Ancak overdenture, sadece implant yerleştirme mümkün olmayan durumlar için önerilir, çünkü kemik erimesine neden olabilir.

3 İmplant Destekli Tam Köprü Birden fazla implant yerleştirilir ve protez bu implantlar aracılığıyla desteklenir. Diğer protez yöntemlerine göre daha stabil olmasına rağmen, implant sayısı nedeniyle uygun kemik miktarına ihtiyaç duyar. Ancak tedavi maliyeti daha yüksektir.

4 Dijital Full Arch 4-6 implant yerleştirilir ve tek parça protez ile birleştirilir. Bu süreç, en gelişmiş dijital teknolojileri içerir. İmplantların pozisyonu hastanın dijital verilerine (CBCT, oral tarayıcı) dayalı olarak belirlendiği için son derece stabil ve doğrudur. Bu sayede uzun süre kullanılabilir. Diş eti bölgesi restore edilebildiği için yüksek estetik sunar. Prosedür maliyeti makul bir seviyededir ve optimum implant sayısıyla gerçekleştirilir.