Diş Çekimi

Diş ÇekimiDiş hekimi ziyareti yaklaştığında ve bir dişin artık kurtarılamayacağı ve çekilmesi gerektiği zamanki huzursuz hissi kim yaşamamıştır? Randevunun alınması ve randevunun kendisi arasında kaygı da artabilir ve bu sadece yıllardır diş hekimine gitmeyi erteleyen endişeli hastalar için geçerli değildir.

Diş çekimi gerekliyse, DTG Diş Kliniği olarak, prosedürün hastalarımız için stressiz ve ağrısız olmasını sağlamak için elimizden gelen her şeyi yapacağız. Ağız cerrahisi için lokal anestezi sunuyoruz. Hangi yöntemin istendiğini ve uygun olduğunu önceden netleştirdiğimizi söylemeye gerek yok.

Not: Kliniğimizde genel anesteziyi tercih etmiyoruz. Lokal anesteziyle aynı konforu sağlıyoruz.

Genel Anesteziyle Ağrı Hissetmeden Diş Çekimi Mümkün mü?

Evet Mümkün. Diş çekimi için genel anesteziyi tercih eden hastalar da olabiliyor. Genel anestezide diş çekimi sırasında tamamen rahatlamış ve gevşemiş olursunuz, çünkü o kadar derin uyuyacağınız için ağrı hissi tamamen ortadan kalkmış olur. Ağız ameliyatından hemen sonra, dozajı hassas bir şekilde ayarlanabilen ve bu nedenle vücut için artık eskisi kadar stresli olmayan anesteziden çıkarsınız. Mide bulantısı veya baş dönmesi gibi yan etkiler nispeten nadir hale gelmiştir.

Genel anesteziye gerek kalmadan da lokal anesteziyle hastanın ağrıyı minimum düzeyde hissetmesi sağlanabilmektedir.

Mikrocerrahi aletlerin kullanılması, ameliyat yarasının daha küçük olması anlamına gelir, bu da yara iyileşmesini kolaylaştırır ve yara izini azaltır. Bunlar ağrının azalmasına katkıda bulunan faktörlerdir.