Yaprak Porselen Güzel Dişler için Basit, Hızlı ve Ağrısız

Yaprak porselenEstetik diş hekimliğinde, Yaprak Porselen, önce estetik düzeltme için hazırlanmadan doğrudan dişlere yapıştırılan çok ince porselen kabuklardır. Kaplamalar kabaca kontakt lens boyutundadır ve doğal dişlere özel bir yapıştırıcıyla tutturulur.

Hasta olarak sizin için bu, dişlerinizin taşlanmadığı, kendi diş yapınızın tamamen sağlam kaldığı ve geçici bir restorasyona gerek olmadığı anlamına gelir. Diş tedavisi hızlıdır, ağrısızdır ve hiç vakit kaybetmeden ışıltılı bir gülümsemenin keyfini çıkarabilirsiniz.

DTG diş kliniğimizde, geleneksel beyazlatma yöntemi çok umut verici değilse, çirkin boşlukları kapatmak, dişleri yeniden şekillendirmek veya kalıcı olarak beyazlatmak için çoğunlukla ön dişlerde Yaprak Porselen kullanıyoruz. Tedavinin amacı, tek tek ön dişleri veya tüm diş sırasını estetik olarak optimize etmektir.

En son teknoloji, özel porselenden yapılmış olan Yaprak Porselenın deneyimli diş teknisyenleri tarafından büyük bir ustalıkla üretildiği diş laboratuvarlarıyla çalışmaktayız. Doğal dişlerin doğal yapısını ve ışık kırılmasını yeniden oluşturmak için bireysel olarak eşleşen diş renginin seçildiğini söylemeye gerek yok.

Tedavi aynı zamanda ağrısızdır ve bu nedenle endişeli hastalar için de uygundur.

Bununla birlikte, geleneksel seramik kaplamalarda olduğu gibi, yüksek düzeyde stresten muzdarip olan ve bu nedenle çoğu durumda çiğneme sisteminde arızaları olan hastalara, bu yöntemin kendileri için gerçekten uygun olup olmadığı konusunda ayrıntılı olarak tavsiyede bulunuyoruz. Bunun nedeni, işlev bozukluklarına genellikle ince seramik kabukların dayanamayacağı yoğun çiğneme kas aktivitesinin eşlik etmesidir.

Bazı durumlarda, kasları gevşetmek ve arızaları düzeltmek için önceden tanısal bir splint tedavisi tavsiye edilir.